Prostějov opět obhájil prvenství v soutěži mapující a hodnotící přívětivost úřadů vůči občanům. Od roku 2016 jsou sledována taková kritéria, jako počet úředních hodin, elektronizace agend, zavádění online nástrojů a mobilních aplikací, možnost platit správní poplatky platební kartou, komunikace s občany, přívětivost směrem k zaměstnancům a další. Oceněná města tedy mohou být považována za nejpřívětivější právě pro svůj ucelený přístup při zvyšování kvality služeb.
„Těší mě, že prostějovský magistrát dlouhodobě boduje v tomto hodnocení. Věřím, že většina občanů a klientů je se službami magistrátu skutečně spokojena,“ říká primátor František Jura.
Ocenění převzal v Praze tajemník prostějovského magistrátu Libor Vojtek.
„Jsem rád, že jsme obhájili prvenství v této prestižní soutěži z předchozích let. Zároveň si uvědomuji, že tuto cenu jsme získali nejen díky materiálnímu vybavení úřadu, ale že velká část odpovědnosti za služby, které náš úřad poskytuje, leží na zaměstnancích, kteří úřadu vdechují život a dělají ho pro občany přívětivým,“ říká tajemník Libor Vojtek.